۱۰ تقلب در ماشین های اسلات که صنعت کازینو را متحول کرد

از زمانی که ماشین های اسلات شروع به کار کرده‌اند، بازیکنانی هم وجود داشته‌اند که قانون را زیرپا می‌گذاشتند و از آنها به صورت غیرقانونی استفاده می‌کردند. تقلب در ماشین های اسلات در سال ۲۰۱۷، زمانی که مهندسان روسی از تکنولوژی‌های پیشرفته برای بدست آوردن سودهای نامشروع خود در موارد مختلف استفاده کردند، به موضوع بسیار داغی تبدیل شد. اما بازیکنان اسلات از روش‌های معمولی و غیرپیشرفته‌ای مانند گذاشتن سکه در دستگاه و سپس زدن و هل دادن آن برای پس گرفتن سکه خود، استفاده می‌کردند. مواردی که در زیر آورده شده است در کازینوهای لایو استفاده شده.برای تقلب در بازی‌های اسلات آنلاین لازم است تا اطلاعاتی درباره برنامه نوشته شده برای این ماشین‌ها داشته باشید. به همین منظور باید در برنامه الگوریتم ریخته شده برای دستگاه شکافی ایجاد شود تا نظم آن را بهم بریزد و بتواند اعدادی را که دستگاه پیش‌بینی می‌کند را طبق خواست خود تغییر دهد. تمام روش‌های ذکر شده در زیر در تقلب با اسلات کاملاً غیرقانونی هستندو بیشترشان کار نمی‌کنند زیرا اسلات‌ها برای مبارزه با متقلب‌ها تکامل یافته‌اند. حوزه‌های قضایی در این رابطه قوانین سختگیرانه‌ای را وضع کرده‌اند که طبق آن با متقلبان برخوردهای جدی خواهد شد. هیچ کدام از روش‌های تقلب را امتحان نکنید!

تقلب در ماشین های اسلات

۱-وصل کردن نخ به سکه

تقلب در ماشین های اسلات

 

در این روش متقلبان به سکه‌ای که وارد دستگاه می‌کنند نخ آویزان می‌کنند و سپس آن را وارد ماشین های اسلات می‌کنند. بعد از اینکه سکه وارد دستگاه شد ، سیستم بازی را به راه انداخت و اعتبار بازی ثبت شد، متقلبان سکه را بیرون می‌کشند و از آن دوباره استفاده می‌کنند. دویت و لوئیز کرول در کتاب خود در سال ۱۹۸۸ در کتاب خود به نام « دیوانگی ماشین اسلات» از تقلب در ویدیو پوکر خبر دادند. زمانی که یک دستگاه را برای بررسی باز کردند سکه‌ای را دیدند که در سوراخ شده بود و یک رشته نخ نایلونی به آن متصل شده بود. بازیکن قبل از این سکه برای تقلب استفاده کرده بود و زمانی که سکه را درون دستگاه گم کرد، آن را رها و بازی را ترک کرد. این روش و چند مورد دیگر برای ماشینهایی که سکه‌ها را به عنوان شرط می‌پذیرند و یا تنها با سکه کار می‌کنند کارایی دارد. با این حال این نوع از بازی‌ها همچنان در کازینوها استفاده می‌شوند و به طور کامل ناپدید نشده‌اند.

۲-سکه‌های جعلی و خارجی

در دهه ۱۹۸۰، یک تولید کننده سخت افزار در نوادا که سازنده واشر بود، به طور اتفاقی، واشری را تولید کرد که هم‌سایز و هم وزن سکه‌های آمریکایی بود. بعد از مدتی تمام دستگاه‌های اسلات در آمریکا از این سکه‌های جعلی پرشدند. بعضی اوقات سکه‌هایی از دیگر کشورها هم در این دستگاه‌ها پیدا می‌شد. برای مثال، سکه‌های مکزیکی که در سال ۱۹۸۵ ارزشی برابر با نصف ارزش سکه‌های آمریکایی را داشتند در بعضی از دستگاه‌های اسلات به عنوان سکه‌های ۲۵ سنتی استفاده می‌شد.
سکه‌های دیگری که مربوط به نواحی دیگری به جز آمریکا می‌شدند هم به عنوان شرط در دستگاه‌های اسلات استفاده می‌شد. اگر راه‌هایی برای شرط‌بندی برای بازپرداخت‌های کامل با استفاده از سکه‌های کم‌ارزش وجود داشته باشد، کلاهبرداران در اسلات‌ها، حتماً از این مزیت استفاده می‌کنند. در ماشین‌های امروزی که از سکه‌ها استفاده نمی‌شود، روشی که برای تقلب استفاده می‌شود، به کار بردن پول کاغذی تقلبی است. این درحالی است که کازینوها، از پتانسیل تقلب در این بازی‌ها اطلاع دارند. بنابراین از دستگاه‌های شناسایی پول تقلبی در اسلات‌ها استفاده می‌کنند تا مطمئن شوند که بازیکنان در این بازی‌ها از اسکناس و ژتون‌های تقلبی استفاده نمی‌کنند.

۳-شخم زدن سکه‌ها

در زمان‌های قبل که هنوز بلیط‌های کاغذی چاپ نمی‌شدند و حتی قبل از پیداش کانال‌های قیف مانندی که برای پرداخت از ذخیره سکه‌ها در ماشین استفاده می‌شد، اسلات‌ها از لوله‌های سکه برای پرداخت سکه استفاده می‌کردند. قسمت‌های سرسره‌ای که در زیر کانال‌های انتقال سکه وجود داشت راه را برای عبور سکه به منظور پرداخت به بازیکنان باز می‌کردند. سپس به جای اینکه لوله تعداد سکه‌های مورد نظر را رها کند ، تمام سکه‌های نگه داشته شده را رها می‌کرد.

۴-در اختیار گرفتن کیسه

ایم مورد برای بازیکنان نبود چراکه به کارمندان کازینو زمانی که از روش‌های غیرقانونی خود برای گرفتن سود از ماشین‌های اسلات استفاده می‌کردند که در نهایت این افراد بازداشت و جریمه شدند. محفظه ماشین‌هایی که برای شرط‌بندی در آنها از سکه استفاده می‌شد باید پر می‌شد. و پر کردن این جایگاه‌های قیف مانند هم نیاز به کیسه‌های بزرگی از سکه داشت. کسانی که متصد این امر بودند در زمان خالی کردن این کیسه‎‌ها، یک یا دو سکه را در گوشه کیسسه نگه می‌داشتند. در این صورت، از تعداد سکه‌های جایگاه مختص به سکه‌ها که در درون ماشین، چند سکه کم می‌شد. تکرار این کار در طول روز برای پرکردن جایگاه ،متصدیان این امر را دچار چالش می‌کرد و توانایی مقاومت کردن در برابر بدست‌آوردن سکه‌ها را از آنها می‌گرفت.

۵-استفاده از آهنربا

استفاده از آهنربا

ماشین‌های امروزی دیگر تحت تأثیر آهنرباهای خارجی قرار نمی‌گیرند اما ماشین‌های دهه ۱۹۶۰ و ۷۰ کاملاً در برابر آهنرباها آسیب‌پذیر بوده‌اند. در بعضی از ماشین‌ها، یک آهنربای بزرگ از بیرون می‌توانست چرخش چرخ را تحت تأثیر خود قرار دهد و از توقف آن در جایی که نقطه بی‌حرکت ماندن آن بود، جلوگیری می‌کرد. زمانی که یک ترکیب برنده روی چرخ ظاهر می‌شد، متقلبان آهنربا را از دستگاه دور می‌کردند و مدعی می‌شدند که این ترکیب به خودی خود ظاهر شده است.
امروزه نه تنها دستگاه‌ها در برابر نیروهای مغناطیسی محافظت می‌شوند، بلکه پرداختی ماشین‌های اسلات توسط چیزی که شما روی چرخ می‌بینید، مشخص نمی‌شود. این ترکیبات توسط مولد‌هایی به صورت تصادفی روی صفحه ظاهر می‌شوند. اگر ترکیبی روی صفحه نمایش داده شود که بتوانید با آن برنده جک پات شوید و در ادمه پرداختی برای آن به شما صورت نگیرد، بهتر است متصدی دستگاه را از این موضوع باخبر کنید. او می‌تواند گزارش دستگاه را در جایی که مولد اعداد تصادفی متوقف شد، چک کند. اگر در گزارش، ترکیبی که براساس آن جک پاتی تولید نشده باشد، به وجود نیامده باشد، کازینو از پرداخت به شما امتناع می‌کند.

۶-داخل دستگاه

در دهه ۱۹۹۰ افرادی که قصد تقلب با ماشین اسلات برتا را داشتند در نوادا دستگیر شدند. یک دستگاه بلند و عریض در بعضی از کازینوها می‌تواند توجه افراد بسیاری را به خود جلب کند. جمعیتی دور دستگاه را شلوغ می‌کنند و سپس یک زن وارد آن می‌شود. بعد از اینکه او خانه‌های چرخ را به حالت برنده تنظیم می‌کرد، از دستگاه خارج می‌شد و در آن را می‌بست. در نتیجه تمام موارد نرمال به نظر می‌رسید و ظاهراً فرد برنده می‌شد اما بعد از مدتی تیم کازینو به این تقلب پی برد و تیم را دستگیر و روانه زندان کردند.

۷-پنجه میمون

یکی از ابزارهایی که برای تقلب توسعه پیدا کرد توسط تامی کارمیکال بسط و گسترش یافت. این دستگاه که پنجه میمون نام داشت می‌توانست به متقلبان کمک کند. به این صورت که با ورود آن به داخل دستگاه روی مکانیسم پرداخت دستگاه اثر می‌گذاشت و بدون شرطبندی سکه‌ها را جمع می‌کرد. او در زمینه تقلب رسوایی‌های زیادی را به بار آورد و بسیر بدنام بود.چراکه به مدت ۴۰ سال راه‌های زیادی را برای تقلب با دستگاه‌های اسلات پیدا می‌کرد اما سرانجام بازداشت و روانه زندان شد. بعد از گذراندن حبس، تصمیم به توقف متقلبان در این زمینه گرفت و با موسسه بازی‌های نوادا شروع به همکاری کرد تا بتوانند با ابداع روش‌های مناسب دستگاه‌های اسلات را در برابر اجسامی که برای تقلب وارد آنها می‌شوند، حفظ کنند پنجه میمون ازسیم گیتار متصل به یک گره فلزی ساخته شده بود که به وسیله یک هواکش ریزی که در آن تعبیه شده بود روی پرداختی دستگاه اثر می‌گذاشت.

۸-عصای نوری

از دیگر اختراعات کارمیکال عصای نور بود که بعد از اختراع مولد‌های تولید اعداد تصادفی در اسلات‌های کاملاً الکتریکی استفاده می‌شد، به کار گرفته شد. به جای استفاده از یک حقه فیزیکی برای گول زدن دستگاه از این عصا به منظور فریب سنسور الکتریکی اسلات استفاده می‌شد. این بار نور، سنسور دستگاه را برای پرداخت دستگاه تحت تأثیر قرار می‌داد. او همچنین مسئول ابداع دستگاهی به نام اتصال بالا و پایین بود که قبل از پنجه میمون و عصای نوری استفاده می‌شد. این وسیله، یک میله فلزی بود که از یک طرف خم شده بود و از طرف دیگر به شکل یک لوله بود. متقلبان این وسیله را از سمتی که خم شده بود وارد محفظه سکه‌ها می‌کردند و از طریق قسمت بالایی آن، سکه‌ها را جمع‌آوری می‌کردند. این کار روی مکانیسم پرداخت ماشین تأثیر می‌گذاشت و از این طریق سکه‌ها جمع‌آوری می‌شد.

۹-مهندسی برای فریب

مهندسی برای فریب

کمیسیون بازی‌های نوادا رونالد دیل هریس را به عنوان مهندس استخدام کرد. او در بخش سیستم های نظارت و ممیزی دستگاه‌های بازی‌های الکترونیکی مشغول به کار شد. هریس در طول همکاری خود با آنها توانست به منبع کدهای دستگاه‌ها دست پیدا کند و از آنها برای منفعت شخصی خود استفاده کند. او در سال ۱۹۹۵ در نیوجرسی به دلیل استفاده از اطلاعات داخلی و محرمانه برای سود شخصی خود و برداشت ۱۰۰ هزار دلار از بازی ویدیویی کنو بازداشت شد.

۱۰-کرک کردن مولد اعداد تصادفی

اگرچه ما از ژنراتورهای تولید اعداد تصادفی در دستگاه‌های اسلات استفاده می‌کنیم ، ولی درماشین‌هایی که به صورت آنلاین و لایو از آنها استفاده می‌شود ، از «شبه مولد‌های تولید اعداد رندوم» استفاده می‌شود. در ابتدا این دستگاه‌ها با تعدادی عدد شروع به کار می‌کنند و سپس از الگوریتمی برای محاسبه اعداد استفاده می‌کنند. نتیجه حاصله بسیار نزدیک به نتیجه مورد انتظار است به طوریکه در یک نگاه اجمالی از بیرون این نتایج کاملاً منطقی و درست به نظر می‌رسند. کلاهبرداری‌هایی که توسط روس‌ها انجام شد به وسیله اطلاعات خاص و داخلی که بدست آوردند توانستند پیش بروند اما در سال ۲۰۱۷ در آمریکا بازداشت شدند.در سال ۲۰۰۹ ، قمار در کازینوهای اکثر مناطق روسیه ممنوع اعلام شد. در نتیجه ، بسیاری از ماشین‌های اسلات فروخت شدند. تیمی در سن پترزبورگ با استفاده از یک برد کامپیوتری آریستوکرت در دستگاه اسلات ، با استفاده از مهندسی معکوس توانست الگوی الگوریتمی تولید اعداد را به وسیله مولد اسلات بدست آورد. سپس ویدیوهای ضبط شده از بازی‌های اسلات را به وسیله همکاران خود در کازینوهایی که دارای مدل‌های قدیمی‌تر دستگاه‌های اسلات بودند ،دریافت می‌کردند و در صورت دست یافتن به اطلاعات لازم درباره چرخش‌های دستگاه از الگوریتم ، برای محاسبه زمان به روی حلقه آمدن ترکیبی که بردی بزرگ را با خود داشت ، استفاده می‌کردند. سپس با فرستادن پیغام به افراد خود در کازینو اعلام می‌کرند که بازی را شروع کنند. تلفنهشدار می‌داد و بازیکن دگمه را فشار می‌داد. آنها در این پروسه یک تأخیر ۲۵ صدم ثانیه‌ای را از زمان دریافت پیام تا فشار دادن دگمه لحاظ می‌کرند. افرادی که با این شیوه در کازینوهای میسوری و ایلینویز بازی می‌کردند بازداشت شدند. سازندگان دستگاه‌های اسلات در طراحی بازی‌ها نهایت نکات امنیتی را لحاظ می‌کنند اما با این وجود تیمی که متشکل از مهندسان باهوش باشد و به دستگاه دسترسی داشته باشد می‌تواند آن را متوقف و از دستگاه به نفع خود استفاده کند.

بیشتر بخوانید

موضوعات دستگاه‌های ماشین اسلات

آموزش ماشین اسلات | موضوعات دستگاه‌های ماشین اسلات

یکی از بازی هایی که مورد استقبال علاقه مندان به بازی‌های کازینو قرار می‌گیرد بدون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *