قبل از اینکه با ماشین های اسلات کار کنید، باید این موضوع را در نظر بگیرید که نتیجه این بازی ها به صورت رندوم هستند. این یک مفهوم ساده است اما اکثر افراد از پذیرش آن امتناع میکنند. اگر متقاعد نشوید که ماشین های اسلات به صورت رندوم کار میکنند، پس بهتر است که این مقاله را بخوانید و دوباره تصمیم گیری کنید.
ورود به سایت بتکارت
انتخاب سمبل
در یک ماشین اسلات، یک موتور الکتریکی اعداد را به صورت رندوم انتخاب میکند، به طوریکه هر عدد با یک ایستگاه توقف مشخص میشود. سپس دستگاه حلقه اسلات را در نقطه مشخص شده متوقف میکند. توجه داشته باشید که تا زمانی که حلقهها در حال چرخش هستند ، بازی از قبل تمام شده است چراکه این مولد اعداد تصادفی،توقفها را از قبل مشخص کرده است. لازم نیست تا ماشین های اسلات حلقههای نمایانی داشته باشند، بازیکن پول را در دستگاه میاندازد و این دستگاه است که تعیین میکند تا چه بردی نصیب شخص شود. وجود حلقههای اسلات برای این است تا نشان دهد که بازیکن چه عددی را برنده میشود.
بیشتر بخوانید : نکاتی برای پیروزی در بازی ماشین اسلات
عملکرد ماشین های اسلات
نقاط توقف ماشین های اسلات چگونه مشخص میشود؟
یک اسلات ویدیویی برای هر حلقه خود حدود دو جین مرحله توقف دارد به طوریکه بعضی از این اسلاتها، از حلقههای مجازی که شامل ۶۴ تا ۲۵۶ مرحله توقف هستند استفاده میکنند. حلقه اسلات حقیقی در دستگاه تمیتواند تمام این نقاط توقف را در خود جای دهد به همین دلیل به علت زیاد بودن این نقاط توقف باید از نوع مجازی و یا الکتریکی این حلقهها استفاده کرد. از سمبلهای مختلف در ۲۲ نقطه توقف حلقههای واقعی استفاده میشود. در این حلقهها حتی از خانههای خالی هم به عنوان ایستگاه توقف استفاده میشود. ممکن است فکر کنید که به دلیل وجود داشتن ۱۱ خانه خالی روی حلقه اسلات شانس آمدن این خانههای خالی در چرخش شما برابر با ۵۰ درصد خواهد بود، همچنین از آنجا که تنها یک جک پات روی حلقهها قرار دارد، شانس بدست آوردن آن ۱ در ۲۲ خواهد بود. اما مسئله این است که دستگاه اسلات طرز کاری متفاوت تر از چیزی که شما به آن فکر میکنید، دارد. ما در ماشین های اسلات واقعاً با ۱۲۸ مرحله توقف و یا بیشتر سروکار داریم، چراکه در اصل با یک حلقه مجازی کار میکنیم. کامپیوتر یک عدد از ۱۲۸ عدد را انتخاب میکند، تمامی این اعداد یک سمبل خاص را به خود اختصاص میدهند.
برای مثال: کامپیوتر عدد ۵۳ را انتخاب میکند، اگر این عدد برای یک خانه خالی انتخاب شده باشد، حلقه اسلات روی این خانه توقف میکند. اگر عدد ۷۵ را انتخاب کند و این عدد با گیلاس مشخص شده باشد، روی حلقه روبهروی شما گیلاس ظاهر میشود. اگر جک پات روی عدد ۱۲۷ مشخص شده باشد، با انتخاب این عدد توسط دستگاه شما برنده جک پات خواهید شد.
بیشتر این اعداد برای نشانهها و سمبلهای کم ارزش در نظر گرفته شدهاند. بعضی از سمبلها بیشتر از سمبلهای دیگر ظاهر میشوند. بنابراین شانس شما در بدست آوردن جک پات برابر با ۱ از۲۲ نیست. درواقع شانستان برابر با ۲ از ۱۲۸ یا ۱ از ۶۴ است. البته باید بگویم که اکثر اعداد روی دستگاه با خانههای خالی مشخص شدهاند. اگر در اسلاتی، ۷۳ خانه از ۱۲۸ خانه خالی باشد بنابراین شانس شما در برخورد با خانههای خالی برابر با ۵۷ درصد خواهد بود. وقتی کامپیوتر، یک خانه خالی را انتخاب میکند، درواقع یک خانه مشخص خالی را گزینش میکند.
همه چیز درباره بازی ماشین اسلات به صورت آنلاین
نقطه توقف | سمبل | عدد انتخابی | میزان شانس |
۱ | گیلاس | ۱-۲ | ۲ |
۲ | ۳-۷ | ۵ | |
۳ | ۸-۱۲ | ۵ | |
۴ | ۱۳-۱۷ | ۵ | |
۵ | ۷ | ۱۸-۲۵ | ۸ |
۶ | ۲۶-۳۰ | ۵ | |
۷ | ۳۱-۳۵ | ۵ | |
۸ | ۳۶-۴۱ | ۶ | |
۹ | گیلاس | ۴۲-۴۳ | ۲ |
۱۰ | ۴۴-۴۹ | ۶ | |
۱۱ | ۵۰-۵۶ | ۷ | |
۱۲ | ۵۷-۶۲ | ۶ | |
۱۳ | گیلاس | ۶۳ | ۱ |
۱۴ | ۶۴-۶۹ | ۶ | |
۱۵ | ۷۰-۷۵ | ۶ | |
۱۶ | ۷۶-۸۱ | ۶ | |
۱۷ | ۸۲-۸۷ | ۶ | |
۱۸ | ۸۸-۹۳ | ۶ | |
۱۹ | ۹۴-۱۰۴ | ۱۱ | |
۲۰ | ۱۰۵-۱۱۵ | ۱۱ | |
۲۱ | جک پات | ۱۱۶-۱۱۷ | ۲ |
۲۲ | ۱۸-۱۲۸ | ۱۱ |
ستون چهارم ( تعداد شانسها را مشخص میکند): برای مثال شانس ما برای مشخص شدن گیلاس روی حلقه برابر با ۲ از ۱۲۸ است و در نقطه توقف ۵ ، شانس شما برای ظهور عدد ۷ روی حلقه برابر با ۸ از۱۲۷ است. به جدول دقت کنید؛ ببینید که چگونه خانههای خالی در اطراف خانه جک پات قرار دارند، به نظر میرسد که انتخاب آنها با توجه به ستون شانس بسیار محتملتر از جک پات برسد. ممکن است فکر کنید که به خانه جک پات رسیدهاید، اما تنها توهمی بیش نیست.
ما در اینجا از یک حلقه صحبت میکنیم، این درحالیست که اکثر اسلاتها دارای ۳ یا ۵ حلقه هستند. هرچه که بیشتر بازی کنید و به شرطبندی ادامه دهید، تلاش میکنید تا زودتر خانههای باارزش را بدست آورید. بعد از ۲ بار زدن دگمه بازی در سومین مرحله نفستان برای بدست آوردن جک پات حبس میشود.
برنده شدن جک پات
حال که با مفاهیم بالا آشنا شدهاید میتوانیم به این سوال پاسخ دهیم: احتمال برنده شدن جک پات چقدر است؟ فرض کنید که ۳ حلقه اسلات مانند حلقههای با شرایط بالا را داشته باشیم، احتمال برنده شدن جک پات در هر حلقه برابر با ۱۲۸/۲ میشد. احتمال بدست آوردن جک پات در هر ۳ حلقه برابر با۱ از ۲۶۲۱۴۴ = ۱۲۸/۲ *۱۲۸/۲*۱۲۸/۲ میشود. ( اگر با سرعت عمل بالا بتوانید ۸۰۰ چرخش در ۸ ساعت را انجام دهید، به طور متوسط میتوانید برنده جک پات در هر ۴۱ روز شوید)
محاسبه میزان پرداخت
حال که میزان و احتمالات هر حلقه را فهمیدیم، میتوانیم میزان بازپرداخت دستگاه را مشخص کنیم، اینکه میزان پرداختی دستگاه برای هربردتان چقدر میشود. اگرچه که نمیتوانید به صورت نامحدود با دستگاه بازی کنید، اما نکته این است که هرچه بیشتر با اسلات بازی کنید، میزان دریافتی شما از دستگاه به درصد پرداخت آن نزدیکتر میشود. اگر میزان بازده یک دستگاه برابر با ۹۶.۳ % باشد، به این معناست که اگر شما با یک ماشین تا ابد بازی کنید، میتوانید به ازای هر ۱ دلاری که وارد دستگاه میکنید، ۹۶.۳ سنت را دریافت کنید. اگرچه که نمیتوانید همیشه با این دستگاه بازی کنید و در زمانهای کوتاه بازی هر اتفاقی ممکن است روی دهد. اما هرچه بیشتر بازی کنید، میزان دریافتی شما به این درصد بازپرداخت بیشتر میشود- درواقع تنها ۳.۷ درصد از پول خود را از دست میدهید. جالب اینجاست که پرداختهای کوچک، بیشترین سهم را در پرداختی به بازیکنان دارند. یک گیلاس تنها روی حلقه، میتواند ۳/۱ از میزان پول شما را برگرداند. خود جک پات، تنها ۱ درصد از کل پرداختیها را تشکیل میدهد.
موتور مولد اعداد همیشه کار میکند
این موتور همیشه کار میکند، حتی زمانی که کسی با دستگاه بازی نمیکند و در هر ثانیه هزاران عدد را به صورت رندوم انتخاب میکند. زمانی که دسته را میکشید و یا دگمه را فشار میدهید، این موتور میتواند ۳ یا ۵ عدد را برای بازی شما تولید کند. بنابراین اگر کسی با دستگاهی که شما با آن بازی میکردید بتواند برنده جک پات شود، ناراحت نشوید چون به احتمال بسیار زیاد برنده جک پات نمیشدید چون در زمانهای مختلف دگمه را فشار میدادید. هر صدم ثانیهای که شما در زدن این دگمه تأخیر داشته باشید، نتیجه به صورت متفاوت ظاهر میشود.
دلیل اینکه ماشین همیشه در حال انتخاب اعداد است این است که کسی نتواند عددی را که ظاهر میشود را حدس بزند. پیشبینی اعدادی که توسط این مولد تولید میشود بسیار بعید است چراکه این اعداد برای ظاهر شدن در صفحه باید یک چرخه نجومی را طی کنند، بنابراین حدس زدن این اعداد تقریباً کاری غیرممکن است تمام احتمالات را برای حدس از بین میبرد.
بیشتر در خصوص ماشینهای اسلات بدانید: انتخاب یک ماشین اسلات برنده
اطلاعات حاوی مشخصات اسلات
سازندگان اسلات برای هر دستگاه اسلات، لیستی از میزان پرداخت و سمبلهایی که روی حلقهها ظاهر میشوند را ارائه میدهند. با توجه به این لیست میزان بازپرداخت دستگاه محاسبه میشود و یک برنامه نویس میتواند کد لازم را برای این دستگاه تعیین کند.
باخت ها
فرض کنید اسلات شما دارای ۱۱ خانه خالی باشد ولی شانس شما برای آمدن خانههای خالی چیزی برابر با ۱۱/۱ است. درواقع این بیشتر شدن شانس آمدن خانههای خالی مربوط به وجود آنها در بالا . پایین خانه جک پات است. آمدن این خانهها به بازیکن این توهم را میدهد که آنها به خانه جک پات نزدیک شدهاند. از نظر فیزیکی جک پاتها نزدیک لاینهای پرداختی در دستگاه هستند. اما این نزدیکی از نظر ریاضی درست نیست؛ درعالم واقعیت، بازیکن به هیچ عنوان نزدیک لاین پرداختی نبوده است. محققان نشان دادهاند که باختهای این چنینی میتواند بازیکن را به امید بدست آوردن جک پات در بازی نگه دارد.
در بازیهای ویدیویی اسلات حلقه مجازی روبهروی بازیکن قرار دارد. نوع خانه خالی که روی این حلقه ظاهر میشود مشخص نیست به همین دلیل بعضی از اسلات ها برای نگه داشتن بازیکن در بازی از این روش استفاده میکنند: آنها از جک پاتهای کمتری در حلقههای چهارم و پنجم نسبت به حلقههای اول و دوم و سوم استفاده میکنند.زمانی که یک بازیکن در اولین سه حلقه اسلات جک پات را بدست میآورد برای بدست آوردن نماد جک پات در حلقههای چهارم و پنجم هم تلاش میکند، اما واقعیت این است که بدست آوردن آن به دلیل کم بودن این نمادها روی ۲ حلقه آخر بسیار سخت میشود.
در سال ۱۹۸۸ کشف شد که برخی از ماشین آلات از نوع متفاوت و غیرقانونی فناوری برای نگه داشتن بازیکن در بازی استفاده میکنند. اسلات ابتدا نقاط توقف در دستگاه را انتخاب میکرد، اگر ترکیبی که روی حلقهها ظاهر میشد، جزو ترکیبات بازنده به حساب میآمد، دستگاه ترکیب دیگری را روی حلقه نشان میداد، برای مثال نشان دادن جک پات در بالا و یا پایین لاین پرداخت، به این ترتیب بازیکن برای بدست آوردن جک پات و ماندن در بازی ترغیب میشد.
آیا میتوان بونوسهای آزاد داشت؟
در زمان انتخاب بونوس، زمانی که میتوانید در بین خانههای زیاد، یک خانه را انتخاب کنید، « آیا مهم است کدام خانه را انتخاب کنم؟ و یا جوایز مختلفی در این خانهها تقسیم شدهاند یا اینکه من ۱۰ واحد اعتبار دلرم و مهم نیست که کدام خانه را انتخاب میکنم؟»
برای جواب دادن به این سوال باید گفت که جویز به طور رندوم پراکنده شدهاند و چیزی که شما در آخر میبینید، دقیقاً همان جوایزی هستند که در زیر خانهها پنهان شدهاند و به شما تعلق میگیرند. با این حال، باید بگویم که درمواردی مانند چرخ جوایز، احتمال کمتری برای بدست آوردن جوایز با ارزش زیاد وجود دارد.
اسلات های آنلاین
من به شما پیشنهاد میکنم تا با دستگاه هایی غیر از اسلات بازی کنید چراکه شرطهای اسلات، اصلاً مناسب نیستند. میتوانید حتی با اسلاتهای آنلاین به صورت رایگان و با ژتونهای جعلی بازی کنید. یکی از بهترین کازینوهای آنلاین بووادا نام دارد که برای بازی در آن نیاز به ثبت نام و دانلود نرمافزار ندارید.