صفحه اصلی / سایر مقالات / ۱۵ نکته‌ای که تنها بازیکنان سرگرمی های آنلاین درک می‌کنند

۱۵ نکته‌ای که تنها بازیکنان سرگرمی های آنلاین درک می‌کنند

چه شما برای سرگرمی های آنلاین قمار کنید و یا به صورت حرفه‌ای آن را دنبال کنید، مطمئناً این روش یکی از راه‌های هیجان انگیز برای گذراندن وقت است. با این حال، در هنگام بازی هم از می‌تئانید سورپرایزهای زیادی را هم تجربه کنید.

نکاتی درباره سرگرمی های آنلاین

۱-شما می‌توانید بهتر از سایرین بلوف بزنید

سرگرمی های آنلاین

والدین شما و معلمتان همیشه به شما می‌گویند که حقیقت را بگویید، اما هنگام بازی قمار باید این نصیحت را رها کنید تا بتوانید قمارباز ماهری شوید. لازم نیست که برای موفقیت صادق نباشید و مطمئناً نمی‌توانید به این بهانه در زندگی دروغ بگویید اما باید بدانید که چه زمانی بلوف بزنید.

۲-خوشحال باشید! لازم نیست هنگام محاسبه احتمالات مانند کلاس دانشگاه بخوابید

مطمئناً، فکر می‌کنید که به محض اینکه از دانشگاه فارغ‌التحصیل لازم نیست با آمار و ارقام سروکار داشته باشید. شما یک بازیکن قمار شده‌اید و لازم است با احتمالات و ارقام هرروز مواجه شوید. سود شما بستگی به توانایی و مهارتتان در حساب کردن احتمالات شرط در برنده شدن در هر بازی و میزان ریسک کردنتان بستگی دارد.

۳-یاد می‌گیرید تا از بالا و پایین بازی به نفع خود استفاده کنید

سرگرمی های آنلاین بسیار شبیه به معاملات روزانه است. بسیاری از مواقع می‌توانید کاملاً موفق عمل کنید و در مواقع دیگر ممکن است از شدت ناراحتی روی تخت بیفتید و گریه کنید. بعد از مدتی، می‌توانید با بالا و پایین این بازی آشنا شوید. ابتدا بازی را یاد می‌گیرید و سپس با یک استراتژی مناسب پیش بروید و هنگام بروز اشتباه به بررسی اشتباه خود بپردازید تا مشکلات خود را بشناسید.

۴-آدم‌ها؟ کجا هستند؟

آیا می‌خواهید تمام وقت خود را برای قمار بگذارید؟ نمی‌توانید هرروز مانند افرادی که شغل روزانه دارند، از خانه بیرون بروید. ممکن است وقت زیادی را برای بازی در برابر افراد دیگر در نقاط مختلف دنیا در طول روز صرف کنید. بعد از گذشت زمان، می‌بینید که کاملاً در بازی غرق شده‌اید و فکر می‌کنید که تنها فردی که می‌بینید در طول روز می‌بینید، پیک ییتزا فروشی است که برای شما غذا می‌آورد.

۵-ممکن است لازم باشد تا برای بازی تغییر مکان دهید

اگر در تمام مدت مشغول به قمار هستید، می‍توانید مفهوم این جمله را به خوبی درک کنید. دوستان شما ممکن است این تصور را داشته باشند که یکی از جنبه‌های مثبت قمار در این است که بتوانید در هر کجا که هستید بازی کنید. متاسفانه، این همیشه درست نیست. حوزه‌های قضایی می‌توانند مقررات مربوط به قمار را تغییر دهند و این ممکن است به این معنی باشد که از فعالیت کازینو مورد علاقه شما جلوگیری شود و یا مالیات سنگینی از شما گرفته شود. در این صورت ممکن است که مجبور شوید به کشور دیگری نقل مکان کنید که قوانین منعطف‌تری داشته باشد. مانند بازیکنان پوکر در آمریکا که برای بازی کردن بعد از جمعه سیاه باید به کانادا بروند و بازیکنان فرانسوی که به دلیل سخت‌تر شدن قوانین با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شوند. در نظر گرفتن قمار به عنوان یک شغل کار پرریسکی است.

۶-طرف مقابل در قرار عاشقانه تصور می‌کند که شما بیکارید

اکثر افراد فکر می‌کنند که سرگرمی های آنلاین راهی سرگرم کننده برای از دست دادن پول و سرمایه است. آنها به این موضوع توجه نمی‌کنند که مهارت در این بازی‌ها بسیار مهم است و بعضی افراد در این حرفه کاملاً ماهرانه عمل می‌کنند. این موضوع زمانی که شما با کسی قرار عاشقانه می‌گذارید، بیشتر به چشم می‌آید. اکثر افراد فکر می‌کنند که بازیکن قمار آنلاین بودن به معنای نداشتن شغل است.

۷-نام بهترین دوست شما GR۸STREAK۹۸۳۷

نام بهترین دوست شما GR۸STREAK۹۸۳۷

افرادی که فول تایم قمار می‌کنند و این مسئله را کاملاً می‌شناسند. شما بیشتر وقت خود را با قماربازان دیگر می‌گذرانید و صحبت می‌کنید، بعد از مدتی، نام واقعی آنها را فراموش می‌کنید و درواقع آنها را با نام‌های مجازیشان که قمار بازی می‌کنند می‌شناسید.

۸-هر سال مورد بازرسی مالیات قرار می‌گیرید

اگر در بازی برد بزرگی را بدست آورید( و آن را گزارش دهید) می‌توانید توجه اداره پرداخت مالیات را به خود جلب کنید. ممکن است آنها تصور کنند که شما درباره پرداخت مالیات بی‌دقت هستید. بنابراین هر ساله باید منتظر یک حسابرس برای محاسبه مالیاتتان باشید.

۹- به طور رندوم در فرودگاه برای بازرسی شما را نگه می‌دارند

بعضی از کشورها همچنان فکر می‌کنند که قمار آنلاین نوعی پولشویی است. البته که این مسئله خنده‌دار و عجیب است. همچنین این بازیکنان برای گرفتن مشاغل دولتی هم باید مراحل زیادی را پشت سر بگذارند و به پرسش‌های زیادی جواب دهند. در صورت همکاری نکردن با آنها ممکن است این تصور پیش بیاید که شما در حال برنامه‌ریزی برای یک جنایت هستید، بنابراین این توقع را داشته باشید که در هر مرحله بازرسی شما را کنترل کنند. به همین دلیل لازم است تاا کمی زودتر در فرئدگاه حاضر شوید.

۱۰-افراد از اینکه یک فرد تحصیل کرده قمار بازی کند، تعجب می‌کنند

ویکتوریا کارن میچل ، اندی بلوک ، جیمز گروسجان و تعدادی دیگر از گیمرها دارای مدرک دانشگاه‌های بسیار معتبر هستند. بسیاری از گیمرهای آنلاین تحصیلات سطح بالایی دارند. بنابراین اگر افرادی را دیدید که با داشتن تحصیلات از بازی کردن قمار شما متعجب می‌شوند، سورپرایز نشوید.

۱۱-لازم است تا خانه خود را با پول بخرید

بسیاری از وام‌دهندگان تصور می‌کنند که قماربازان افرادی هستند که همیشه در معرض خطرند. حتی اگر شما فرد معتبری باشید و درآمد زیادی هم داشته باشید ممکن است شما در تهیه وام مسکن با مشکل مواجه شوید. به همین دلیل برای خرید خانه بهتر است همیشه پول نقد کنار بگذارید.

۱۲-ممکن است فکر کنید که نیمی از جهان در رومانی زندگی می‌کنند

یکی از موارد جالب در مورد بازی‌های آنلاین این است که شما را با افراد جذاب از سراسر جهان ملاقات می کند. با این وجود ، ممکن است در نهایت یک درک عجیب و غریب از مکان زندگی بیشتر افراد بدست آورید ، زیرا بسیاری از آنها در کشورهایی بازی می‌کنند که شما هرگز نمی دانید وجود داشته‌اند.

۱۳-فکر می‌کنید افرادی که ۸ ساعت در روز می‌خوابند، مشکلی دارند؟

فکر می‌کنید افرادی که ۸ ساعت در روز می‌خوابند، مشکلی دارند؟

شما اغلب باید منتظر بمانید تا بازیکنان بین المللی از خواب بیدار شوند تا بتوانید شانس یک پرداخت مناسب را پیدا کنید. این مسئله ممکن است خواب شما را تحت تأثیر قرار دهد. در بسیاری از مواقع میزان خوابتان نسبت به افرادی که در بسیاری از مشاغل حضور دارند، بیشتر خواهد شد.

۱۴-به ردبول به عنوان یک نوشیدنی مهم نگاه می‌کنید

برای بیدار ماند در طول شب نیاز به کافئین دارید. بعد از مدتی این نوشیدنی دوست شما خواهد شد.

۱۵-حس شما بعد از یک برد بزرگ

ساعات کار عجیب و غریب می‌تواند سخت باشد. داشتن سرگرمی که دوستانتان درک نمی‌کنند نیز می تواند مشکل باشد. اما چه چیزی تمام اینها را ارزشمند می‌کند؟ زمانی که شما نتیجه‌ای بدست می‌آورید و برنده بازی می‌شوید!

این مطالب را نیز ببینید!

شرط‌ بندی آنلاین | مقابله با احساسات هنگام شرط‌ بندی

شرط‌بندی آنلاین نوعی سرگرمی‌ آرامش بخش اما در عین حال بسیار هیجان انگیز است. هیجان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *