صفحه اصلی / آموزش بازی‌های کازینو / بلک جک / نحوۀ بازی بلک جک شرطی رایگان

نحوۀ بازی بلک جک شرطی رایگان

یادگیری نحوۀ بازی «بلک جک شرط رایگان» بیشتر از ۱۰ دقیقه طول نمی ­کشد. آشنایی با بازی بلک جک در یادگیری این بازی هم به شما کمک می ­کند، ولی حتی اگر بازی بلک جک هم بلد نیستید، این دوره آموزشی کوتاه اصول بازی را به شما خواهد آموخت تا بتوانید از بازی لذت ببرید.

بازی بلک جک شرط رایگان تقریباً همانطوری است که از اسمش برمی ­آید، چون بعد از شرط اولیه برای دو برابر کردن شرط یا به اصطلاح دبل داون (double-downs) و بازی همزمان با دو کارت و دو بانک یا به اصطلاح اسپلیت(split pair) بازیکن نیازی به پرداخت پول ندارد و این کارها را به صورت رایگان انجام می­ دهد. این بازی مرحله آزمایشی را طی کرده و توسط هیئت کنترل بازی نوادا (Nevada Gaming Control Board) تأیید شده است، ولی در حال حاضر فقط درگولدن ناگت (Golden Nugget) در مرکز شهر لاس وگاس ارائه می ­شود. اگرچه این بازی توسط گاف هال (Geoff Hall) اختراع شده است، توزیع بازی توسط شافل اینترتینمنت (Shuffle Entertainment)صورت گرفته است، لذا انتظار می­رود در آینده این بازی در کلوپ­ های سراسر کشور در دسترس باشد (به دلیل نتایج عالی که در ناگت مشاهده شده است). خود بازی تا کنون دست خوش چند تغییر شده است، تغییراتی از قبیل حذف تسلیم زودرس. ولی نگران نباشید سود قمارخانه در بلک جک ۳-۲ زیر ۰٫۷ درصد است.

نحوۀ بازی بلک جک شرط رایگان

بلک جک شرط رایگان با دسته کارت انگلیسی استاندارد بازی می­ شود و از ژوکر و کارت­ های وایلد استفاده نمی­ شود.قوانین حاکم همان قوانین بلک جک استاندارد هستند، حداقل و حداکثر میز هم همان است، و پرداخت ۳-۲ برای بلک جک دارد و از جعبه کارت ۶ دستی استفاده می ­کند. اما گلدن ناگت بازی روی میزی با پرداخت ۶-۵ برای بلک جک هم ارائه می­کند، دقیقاً مثل بازی­ هایی که آنها در منطقه H20 Pool با دیلرهای بیکینی پوش ارائه می­ کنند.

قوانین شرط رایگان

بازی بلک جک

  • دبل داون رایگان هر زمان در دست سخت ۹، ۱۰، یا ۱۱٫
  • اسپلیت رایگان بر روی هرجفت کارت به جز کارت­ های ۱۰ و ۴٫
  • مجاز به انجام ۴ اسپلیت مجدد رایگان، شامل آس­.
  • دابل داون رایگان بعد از اسپلیت (رایگان)
  • دوبل معمولی بر روی هر دو کارتی، حتی بعد از اسپلیت (رایگان)

این شرط رایگان از چه چیزی تشکیل شده است؟ وقتی به دست سختی با مجموع ۹، ۱۰ یا ۱۱ بر می­ خورید، حتی بعد از کشیدن کارت، می توانید با پول هاوس دابل داون کنید. درست است. شما شرط عالی را می بندید تا دیلر به شما کارت بدهد، بعد هاوس آن شرط شما را هر زمانی که به دست سخت ۹، ۱۰ یا ۱۱ رسیدید جور می­ کند. اگر دست شما برنده شود آنها شرط شما را با یک دکمه مخصوص جور می­ کنند، که به اندازه شرط اصلی شما به آن پرداخت می­ شود. پس شما پول بیشتری را به خطر نمی­ اندازید. شما اگر بخواهید می­ توانید روی دست­ های دیگر هم با پول خودتان دبل داون کند، از قبیل شرایطی مثل: بعد از اسپلیت ، حتی اگر اسپلیت رایگان باشد (مثل دبل داون روی دست آسان).

قوانین استاندارد بلک جک در بلک جک شرط رایگان تغییر نمی­ کند، پس شما اگر بخواهید می­ توانید روی دست­ های غیر از ۹، ۱۰، ۱۱ هم دبل داون کنید و می­ توانید کارت­ های ۴ (احتمالاً در مقابل ۵ یا ۶)و ۱۰ (آیا از اسپلیت کردن ۱۰ مطمئنید؟) را هم اسپلیت کنید، اما برای چنین کارهایی شرط رایگان نمی­ گیرید.

این شرط رایگان در هر زمانی که شما یک جفت کارت را اسپلیت می­ کنید «بغیر از ۱۰ و ۴» به شما تعلق می­ گیرد. شما اگر در مجموع چهار دست بازی کنید، اسپلیت مجدد رایگان هم دریافت می­ کنید، حتی با آس. سپس بعد از اسپلیت رایگان شما یک دبل داون رایگان هم بدست می­ آورید.

فریبیز(Freebies) چه حقه ­ای سوار می­ کند؟

ولی دوستان اهل ویرجینیا، یک حقه­ ای در این بازی نهفته است! دقیقاً مثل بلک جک سوئیچ (blackjack switch) همه دست­ های دیلر با مجموع ۲۲ حکم مساوی را دارد نه حکم برنده برای بازیکن. سود قمارخانه در بازی ۶ دست کارت هنوز ناچیز است، پس اجازه ندهید این قانون شما را بترساند، این یک معامله منصفانه است.

استراتژی پایه برای شرط رایگان

واضح­ترین تغییر در استراتژی، دبل داون (رایگان) در دست ۹، ۱۰ یا ۱۱ در مقابل هر کارت بالای دیلر است. همچنین شما می ­توانید روی کارت­هایتان بغیر از ۴ (فقط در مقابل کارت بالاتر ۵ یا ۶)، ۵ (دوبل رایگان) و ۱۰(اسپلیت نکنید) اسپلیت (رایگان) دریافت کنید.

برای دست­ های آسان، فقط در مقابل کارت بالای۶ دیلر با دست آسان با مجموع ۱۶، ۱۷ و ۱۸ دبل داون کنید. اما اگر اسپلیت رایگان گرفتید و دست آسان ۱۶ تا ۲۰ داشتید، دبل داون (غیر رایگان) در مقابل کارت ۶ به بالای دیلر انجام دهید. همچنین (بعد از اسپلیت رایگان) در مقابل کارت بالای ۵ دیلر با دست آسان ۱۷ تا ۱۹ دبل داون کنید. در بقیه دست­ های آسان دبل داون انجام ندهید.

این بازی فرصت­ های خیلی زیادی به شما می­ دهد تا بدون در خطر انداختن پول­تان، مبلغ رایگانی هم برنده شوید، که یک مزیت در بازی­ های قمار شناخته می­ شود. در بیشتر بازی­ های بلک جک تفاوت برنده و بازنده در دبل داون و اسپلیت کردن است. شرط رایگان از این قاعده مستثنا نیست، اما در این بازی کمترخطر می­ کنید و وقتی اسپلیت یا دبل داون بکنید، برد شیرینی خواهید داشت.

این مطالب را نیز ببینید!

بازی بلک جک برای اندروید

بازی بلک جک برای اندروید

آیا می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توان تا حد امکان در بلک جک برنده شد؟ باخت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *