چگونگی افزایش شانس برنده شدن
شانس در بازی رولت اساسا به میزان انتظار شما از برنده شدن بستگی دارد. بنابراین اگر شما بر روی یک عدد بر روی چرخ دو صفر آمریکایی شرطبندی کنید باید انتظار برنده شدن به میزان یک در 38 چرخش را داشته باشید زیرا 38 عدد در چرخ وجود دارد. بنابراین شانس برنده شدن شما 1 در 38 خواهد بود.
اگر شما آنچه من در این موضوع گفتم را درک کنید، متوجه خواهید شد که تنها راه برنده شدن رولت افزایش شانس است. پس چگونه میتوان این کار را انجام داد؟
خوب، منطقی فکر کن. چه چیزی تعیین کننده اعداد برنده است؟ البته چرخ و توپ و انواع متغیرهای فیزیکی مانند چرخ و سرعت توپ. بنابراین، منطقی است که اگر میخواهید عدد برنده شده را تخمین بزنید، باید در نظر بگیرید که توپ در چه جایی قرار گیرد. در یک کلمه، “فیزیک”.
ممکن است بنظر پیچیده آید، اما ما در اینجا نمیخواهیم در مورد علوم فیزیک صحبت کنیم. در حقیقت فیزیک بازی رولت کاملا روان و ساده است.
تنها استراتژی های بازی رولت
کازینو ها تجارتشان را بهتر از بازیکنان میداند و هر کازینو اطلاعات خود را با کازینوهای دیگر به اشتراک میگذارد و تنها راهکارهایی که به کازینوها ربط دارد استفاده از فیزیک است. کارکنان کازینو این استراتژیها را “سودبازی” مینامند، زیرا شانس بازیکن را برای برنده شدن افزایش داده وآنرا قانونی جلوه میدهد.
استراتژیهای باخت
اگر توضیحات من را درک کرده باشید، با در نظر گرفتن این موارد ،استراتژیهای باخت را متوجه خواهید شد:
– آیا سعی بر این دارید عدد برنده را تخمین بزنید؟
– آیا”شرطبندی اولیه” براساس متغیرهای فیزیکی قانونی است که بر روی اعداد برنده تاثیر میگذارد؟
– آیا میتوان بر ادامه شرطبندی ها متکی بوده و یا همان مقدار شرط ها(flat bet) را ادامه داد ؟
– آیا استفاده از ماشهها با فرض ایجاد تعادل یکسان استفاده میشود؟
– اگر تعداد باختهای متوالی کم باشد، آیا بر مقدار سرمایه پولی تاثیرگذار خواهد بود؟
به صفحه چگونگی تست کردن سیستم رولت خود مراجعه کنید. در آنجا به شما نحوه تست بدون به خطر انداختن پول هایتان را توضیح میدهد.
استراتژیهای شناخته شده و چرایی باخت
شاید استفاده از اطلاعات فوق در سیستمهای واقعی به شما در درک این موضوع که چرا یک سیستم میبازد کمک کند. در زیر برخی از سیستمهای شناخته شده باخت و علت باخت آمده است:
شرطبندی در بازی رولت
این یک سیستم برای انتخاب شرط نیست. این فقط یک پیشرفت شرط است که در آن شما مقدار شرط را پس از باخت دوبرابر میکنید. به خاطر داشته باشید که چرخ به اندازه شرط شما اهمیت نمیدهد. احتمالات تغییر نمیکنند. تمام کاری که با شرطبندی انجام میدهید، در تغییر مقدار شرط بر روی چرخش متفاوت است. حتی زمانی که شما برنده شوید، همچنان یک مبلغ ناعادلانه خواهید پرداخت. شما برای مدتی میتوانید خوب عمل کنید، اما در نهایت به حداکثر شرط روی میز خواهید رسید و ضرر ها به سرعت ترکیب خواهند شد.
شرط Kavouras
دو بخش برای این استراتژی وجود دارد. اول انتخاب شرط است، که عبارتند از: ۱ واحد در ۰، ۱، ۲، ۳ (شرط گوشه)، و ۲ واحد در ۳۱، ۳۲، ۳۴، ۳۶، ۳۶، ۱۵، ۱۵، ۱۷، ۱۷، ۲۰، ۲۷، ۲۷. فروشنده سیستم (Kavouras)ادعا میکند که شرط به عنوان “هرج و مرج نگر” هستند و به طور مساوی در اطراف چرخ پخش میشوند تا مانع شرط شود. یک ایده فقط برای قرمز یا سیاه بهتراست.
این استراتژی به دلیل عدم توجه به عدد برنده از دست میرود. این فقط انواع شرطهای مستقل است، که هر کدام از احتمالات و پرداختهای خودشان استفاده میکنند. انتخاب شرط هیچ چیز را تغییر نمیدهد. فروشنده استراتژی ادعا میکند که بخش”مدیریت پول” چیزی است که آن را سودآور میکند. اما این غیر ممکن است زیرا مدیریت پول تنها مقدار شرط شما را تغییر میدهد. این استراتژی اصلا احتمالات را تغییر نمیدهد.
ردیف نظارت
این یک پیشرفت شرطبندی و استراتژی مدیریت پول است. دوباره شماره برنده را در نظر نمیگیرد. این موضوع تفاوتها را تغییر نمیدهد، و بازیکن به سادگی انواع مختلفی از شرطهای متفاوتی را ایجاد میکند. بازی کردن با آن میتواند سرگرم کننده باشد، اما هیچ تفاوتی با شرطهای اتفاقی با مقدار شرط تصادفی ندارد.
استراتژی انزوا جان
این استراتژی براساس اصل “تعادل” استوار است. بنابراین انتظار میرود که در نهایت برنده شوید. این کار انجام نمیشود چون دانستن اینکه شما در نهایت برنده میشوید به شما این امکان را نمیدهد که انتخاب کنید که در کجا شرط ببندید، حداقل به صورتی که شانس شما را بهبود بخشد.
استراتژیهای از دست رفته دیگری وجود دارند اما شما متوجه خواهید شد که آنها به همان شکل هستند و باز هم یک روش جدید را بازگو میکنند. منظور بی احترامی به سازندگان این و دیگر سیستمهای از دست رفته نیست. تنها هدف من این است که به مردم کمک کنم تا یک استراتژی برنده را توسعه دهند. در واقع طول ۱۰ سال از توسعه سیستمهای رولت را قبل از این که چیزی را که کار میکرد داشتم، یا حتی اصول اساسی این که چرا سیستمهای من شکست خوردند را درک کرد. خوب، من موضوع بازی رولت معمولی را درک میکنم.
سادهترین شرایط ممکن
۱. اعداد برد توسط متغیرهای فیزیکی واقعی مثل چرخ و ویژگیهای توپ، چرخش و غیره تعیین میشود.
۲. اگر چرخش تصادفی باشد، شانس برنده شدن ثابت است. برای مثال، اگر روی صفر شرط ببندید، انتظار دارید در حدود ۱ در ۳۷ دور (بر روی یک فرمان صفر)برنده شوید.
۳. پرداختها هرگز تغییر نمی کنند. آنها قوانین کازینو هستند. برای مثال، یک برد بر روی یک عدد تنها به ۳۵ نمره میدهد.
۴. لبه خانه مزیت کازینو بر شما است. این به سادگی پرداخت ناعادلانه زمانی است که شما برنده میشوید.
۵. تقریبا هر سیستم بر پایه جنس اوراق مانند قانون یک سوم است، منتظر اعداد برای ضربه زدن، شرط@بندی و غیره. آن ها بازنده میشوند چون شانس بردن را تغییر نمیدهند. بنابراین احتمالات تغییر نکردهاند و پرداختها تغییر نمیکنند. نتیجه از دست رفتن طولانی مدت است. هیچ پیشرفت شرطبندی آن را تغییر نمیدهد.
۶. میانگین بازیکن هیچ ایدهای از این حقایق ساده بنیادی ندارد، به همین دلیل است که آنها دوباره و دوباره سیستم از دست میدهند.
۷. همه چیز در بازی رولت بلند مدت است، مگر اینکه شما دادههای دقیقی داشته باشید که دلیل آن این باشد که چرا توپ در جایی قرار میگیرد (مانند الماس غالب، سرعت روتور، بازتاب توپ). شما نمیتوانید یک سیستم را به درستی از چند دقیقه یا حتی چند هفته بازی تست کنید.
آزمون درست ماهها طول میکشد، در غیر این صورت یک شکست یا پیروزی میتواند خوب یا بد باشد. بنابراین برای عملی بودن تست مناسب، باید حداقل ۵۰۰۰۰ توپ ثبت شده از یک چرخ واقعی به دست آید. تنها استثنا این است که از اطلاعات و نتایج پشتیبانی کنید، مانند الماس غالب، سرعت روتور، بازتاب توپ (بنابراین شما می توانید همه عوامل دخیل در آن را ببینید).
۸. تنها راه برای شکست دادن بازی رولت، افزایش دقت پیش بینیها است.
۹. اکثر بازیکنان هر کدام از این دو را نادیده میگیرند و یا درک صحیحی از آن ندارند. بازیکنان حرفهای، بازیکنان که برای بازی رولت جدید نیستند، یا بازیکنانی که به طور منطقی باهوش هستند، حقایق را درک خواهند کرد و تعجب خواهند کرد که بازیکنان دیگر چه فکر میکنند.
هر کسی میتواند این واقعیات ساده را بپذیرد یانپذیرد.
تغییر راه قدیمی تفکر
تغییر روشهای قدیمی تفکر دشوار است. در اینجا همه چیز را به عبارت دیگر توضیح میدهم تا شما بتوانید یک دیدگاه دیگر را ببینید.
بیایید بگوییم که روی سکه شرط میبندید. اگر برنده شدید، ۱ دلار به شما میدهم. اگر از دست بدهید، ۱ دلار به من میدهید. اما حالا فرض کنید که من فقط ۵۰ سنت برای برنده شدن به شما پرداخت کردهام. شانس برنده شدن شما تغییر نکرده است، اما پرداخت برای شما تغییر کرده است. این چیزی است که “لبه خانه” هست.
بنابراین در این مورد، چطور میتوانید سود کنید؟
شانس برنده شدن شما همیشه ۵۰/ ۵۰ خواهد بود. بنابراین شما یک شانس ۵۰ % برای از دست رفته دلار دارید، و یک شانس ۵۰ % برای دلربا (فریبنده)شما نمیتوانید اندازه شرط را پس از باخت دو برابر کنید چون بعد از آن تمام کاری که میکنید این است که میزان ریسک را افزایش دهید. البته ممکن است شانس برنده شدن را داشته باشید، اما اگر شکست بخورید چه اتفاقی میافتد؟ تو از دست خواهی رفت. بنابراین هیچ راه فراری برای پرداخت ناعادلانه پول وجود ندارد که میدانید کدام طرف سکه احتمالا ظاهر خواهد شد. سپس شانس برنده شدن را تغییر خواهید داد. و اگر شما خیلی بیشتر از ۵۰ % درآمد داشته باشید.
متاسفانه وب سایت متوسط در مورد بردن بازی رولت پر از زباله است. اما در حال حاضر ممکن است شما بهتر بتوانید سیستمها و استراتژی هایی را که برای از دست دادن، بدون نیاز به آزمایش و یا حتی سیستمهای خریداری وجود دارند، شناسایی کنید.