صفحه اصلی / سایر مقالات / یک برد بزرگ جک پات برای یک قلب بزرگ

یک برد بزرگ جک پات برای یک قلب بزرگ

ما در سایت ۸۸۸ casino.com بازی‌های زیادی را داریم که دارای جک پات هستند و دوست داریم تا به سوالات آنها درباره بازی‌ها به خوبی جواب دهیم. وقتی که یک بازیکن را می‌بینیم که از برد خود با لذت صحبت می‌کند، این گفتگو با او بسیار برایمان دلچسب خواهد شد. برنده ما در کنت زندگی می‌کند اما در اصل اهل شرق آفریقا است. او در حالی که روی مبل دوست خود دراز کشیده بود برنده جک پات شد. بنابراین چه اتفاقی افتاد؟

داستان جک پات یک برنده

داستان جک پات یک برنده
برنده ما یک حساب کاربری جدید در سایت ما باز کرد و ۲۰ پوند را در حساب خود گذاشت و به ازای آن ۵۰ پوند بونوس برنده شد. بازی اسلات جنی میلیونر را انتخاب کرده بود. در زمان کوتاهی برنده ۸۰ پوند شد اما چرخ بازی به نفع او نبود و سریعاً پول خود را از دست داد. در یک مرحله او توانست ۲۰۰ پوند برنده شود ولی بخت با او یار نبود و دارایی‌اش در بازی برابر با ۷۰ پوند شد . در این هنگام تصمیم گرفت تا پول خود را نقد کند و از بازی دست بردارد اما یک بار دیگر تصمیم گرفت تا حلقه اسلات را با ۱.۵ پوند بچرخاند و در این لحظه بود که با شنیدن صدای دستگاه متوجه برد خود در جک پات شد. بعد از انداختن اولین سکه از دستگاه یک اعلان دریافت کرد و آن را اکی کرد. بعد از چک کردن حساب بانکی‌اش متوجه شد که ۲.۹ میلیون پوند به حسابش واریز شده است.
او چگونه این پول را خرج کرد؟
او با غلبه بر نفس خودبه جای خرج کردن پول به نفع خود ، تصمیم به خرج کردن آن برای اسکان دادن به بی‌پناهان گرفت. به همین دلیل تصمیم به باز کردن خیریه در کنت و سپس در زادگاه خود در شرق آفریقا گرفت. همچنین او تصمیم گرفت تا فعالیت‌های خود را در زمینه خیریه گسترش دهد و برای احداث مدرسه و کتابخانه اقدام کرد. بعد از چند روز به او اطلاع دادیم که تمام پول به حساب او واریز شده است و او از این سرعت عمل بسیار تعجب‌‍‌زده شد و بسیار تشکر کرد. او گفت: «پیگیری و اطلاع‌رسانی شما بسیار قوی بوده است و من از شما واقعاً سپاسگزارم. » در ادامه مکالمه تلفنی از او پرسیدیم که برنامه او برای امروز چیست؟ و در پاسخ گفت: « می‌خواهم یک نفر را که از بی‌خانمانان است به نهار دعوت کنم!»

این مطالب را نیز ببینید!

شرط‌ بندی آنلاین | مقابله با احساسات هنگام شرط‌ بندی

شرط‌بندی آنلاین نوعی سرگرمی‌ آرامش بخش اما در عین حال بسیار هیجان انگیز است. هیجان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *