صفحه اصلی / سایر مقالات / ۱۰ تکنیک شرط‌ بندی ورزشی مورد استفاده افراد حرفه‌ای

۱۰ تکنیک شرط‌ بندی ورزشی مورد استفاده افراد حرفه‌ای

شرط‌ بندی‌ها بر روی تیم های محبوب صورت می گیرد. اکثراً شرط‌ بندی ورزشی را بدون هدفی خاص و فقط با هدف سرگرمی انجام می‌دهند. پس از چند برد متوالی و کسب سود افکار دیگری نیز به ذهن افراد می آیند و گروهی با هدف کسب سود وارد دنیای شرط‌ بندی ورزشی می‌شوند.یادگیری تمامی اصول شرط‌ بندی ورزشی و اعتماد به دانش و توانایی فردی کاری بسیار سخت و دشوار است. یکی از بهترین شیوه ها و روش ها برای موفقیت، استفاده از تجربیات افراد حرفه‌ای برای شرط‌بندی است.برای یادیگری بهتر شرط‌بندی سراغ افرادی بروید که توانایی آن‌ها در مقایسه با توانایی خودتان بیشتر است و با چنین افرادی هم کلام شوید. دسته ای از این تجربیات در مقاله جاری قرار داده شده است.در مطلب جاری ۱۰ شیوه و تاکتیک شرط‌بندی ارائه شده است. تمامی این شیوه ها در نتیجه صحبت و همفکری با افراد حرفه‌ای به دست آمده اند.

روش‌های شرط‌ بندی ورزشی

روش‌های شرط‌ بندی ورزشی

۱-در تیم های برنده بازیکنان به درستی قرار گرفته اند

برای ارزیابی تیم های فوتبالی، اکثر افراد موقعیت های کلیدی بازیکنان را در نظر می گیرند. عموما تیم هایی که از خط دفاعی و حمله بهتری برخوردار باشند، عملکرد بهتری نسبت به رقیبان خواهند داشت.خطوط دفاعی نقش سازنده ای در حملات تیم دارد. سرعت و فشار نیروهای دفاعی نیز از موارد تاثیر گذار در بازی هستند.با مطلاعه و بررسی نحوه عملکرد خطوط دفاعی و حمله امکان برد بیشتر می‌شود. از این شیوه می‌توان در بازی‌های مختلفی از جمله  تیم های لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (NFL) و اتحادیه ملی ورزش دانشگاهی (NCAA) استفاده کرد.

۲-تیم های دانشگاهی فعالیت ضعیف‌تری نسبت به تیم‌های حرفه‌ای دارند

همکاری مراکز شرط‌ بندی ورزشی برای به دست آوردن منابع دارای محدودیت است. به همین دلیل بهتر است تا تمرکز بر روی بازی‌هایی صورت گیرد که پول های بیشتری بر روی آن‌ها سرمایه گذاری می‌شود.در آمریکا شرط‌بندی ها بیشتر بر روی مسابقات حرفه‌ای صورت می گیرد و مسابقات دانشگاهی مخاطبین کمتری را به خود جذب می‌کنند.  به همین دلیل پیش بینی ها نیز بیشتر بر روی تیم های حرفه‌ای انجام می‌شود.این شرایط حتی در مورد مسابقات بسکتبال در آمریکا نیز صدق می‌کند. در سوی دیگر تورنومت های بسکتبال دانشگاهی افراد زیادی را به خود جذب می‌کند. به این ترتیب این موضوع در مورد بازی‌هایی که به‌صورت تورنومت برگزار می شوند صادق نیست.برنامه های زمان بندی مسابقات فوتبال آمریکایی فشرده هستند و اطلاعات نسبتا کاملی برای این بازی‌ها وجود دارد. در نتیجه شرط‌بندی های میلیون دلاری نیز بر روی آن‌ها صورت می گیرند و از اهمیت بالایی برخوردار هستند.با این حال بازی‌های حرفه‌ای نسبت به بازی‌های دانشگاهی با حرارت و مشارکت بیشتری برگزار می‌شود.در مسابقات بسکتبال کنفرانس میان تیم های ضعیف تر شرط‌بندی های کمتری نیز صورت می گیرد و میزان مشارکت در این مسابقات به همان نسبت نیز کمتر است.با توجه به اینکه شرط‌بندی های گسترده ای بر روی بازی‌های میان فصل بسکتبال صورت نمی گیرد، مطالب ذکر شده در مورد این مسابقات نیز صدق می‌کند. اکثر مراکز شرط‌بندی زمانی را برای پیش بینی مسابقات میان فصل کنفرانس آمریکا و یا بازی‌های مشابه صرف نمی‌کنند. در حقیقت امکان مشاهده شرط‌بندی های کلان در این مسابقات وجود ندارد.

۳-از مزیت های میزبانی مسابقات غافل نشوید

از مزیت های میزبانی مسابقات غافل نشوید

استفاده از مزیت میزبانی مسابقات ممکن است اندکی پیچیده باشد. ولی به هر حال امکان برد تیم‌های میزبان نسبت به تیم‌های رقیب بیشتر است.در شرط‌بندی ها نیز این نکته لحاظ می‌شود.بهترین حالت شرط‌بندی در این شرایط زمانی است که مراکز شرط‌بندی توجه بیش از حدی بر روی امتیاز میزبانی داشته باشند. در این شرایط می‌توان از این موقعیت ها استفاده کرد.برای کسب منفعت از چنین شرایطی باید همواره گوش به زنگ باشید. با این حال، امکان بروز چنین اشتباهاتی بسیار محدود است.هر چقدر بیشتر بر روی شیوه بازی و نحوه شرط‌بندی تحقیق و مطالعه کنید، امکان موفقیت نیز افزایش می‌یابد.

۴-مسافتی که تیم‌ها برای برگذاری مسابقات طی می‌کنند مهم است

کیفتی بازی تیم هایی که از قاره‌ای به قاره دیگر و یا از یک کشور به کشور دیگر می‌روند نیز در مقایسه با تیم های محلی پایین‌تر است.برای درک بهتر این شرایط نیاز است تا از این لحاظ مسابقات را بیشتر دنبال کنید. پس از طی مدتی می‌توانید تصمیمات درستی دراین زمینه بگیرید.

۵-انتظارات

هدف اصلی تمامی افرادی از شرط‌بندی سود و کسب منفعت است. به این ترتیب سعی می‌کنند تا پول خود را به‌صورت درستی و با هدفی مشخص مصرف کنند. با گذشت زمان پی مبرند که نمی‌توان انتظار برد در تمامی مسابقات را داشت. برای مشخص کردن سودمند  بودن شرط‌بندی نیاز میزان برد و باخت در بلندمدت بررسی شود. درصد برد همه چیز را مشخص می‌کند.

در ادامه میتوانید مثالی در مورد بازی پوکر مشاهده کنید:

با داشتن آس بازیکن پوکر معتقد است که می‌تواند در ۷۰ درصد مسابقات با برد خارج شود. با استفاده از آس می‌تواند بخش اعظمی از کارت ها را بلندمدت برنده شود و پول خوبی به دست آورد.در صورت باخت و یا باخت  متعدد در دو و یا سه بار، در بلندمدت به سود می‌رسد.به عنوان مثال این فرد صد بار و در هر بار ۱۰۰ دلار شرط‌بندی می‌کند. او ۱۰۰ دلار خود را در ۳۰ درصد مواقع از دست می دهد. به این ترتیب میزان باخت او ۳۰۰۰ دلار است. در آن سو این فرد در ۷۰ درصد مواقع برنده است. در نتیجه مقادیر برد او ۷۰۰۰ دلار است.با هر بار شرط‌بندی او به‌صورت متوسط ۴۰ دلار برنده می‌شود. با تقسیم ۴۰۰۰ دلار بر ۱۰۰ مقادر ۴۰ دلار به دست می آید. مقدار به دست آمده را با نام«ارزش مورد انتظار شناخته»می‌شود.افرادی که در زمینه ورزشی شرط‌بندی می‌کنند به دنبال به دست آوردن شرایط مشابه ای هستند. با این حال در بازی پوکر مشخص کردن میزان برد در بلندمدت ساده تر است.در بازی‌های ورزشی با در نظر گرفتن «ارزش مورد انتظار شناخته» هر چقدر بیشتر شرط‌بندی کنید، پول بیشتری نیز به دست خواهد آمد.

۶-به دست آوردن پول را به عنوان هدف تعیین کنید

در شرط‌بندی ورزشی شاید بتوان درصد برد تیم ها را مشخص کرد. ولی برد تیم ها ملاک خوبی نیست. موضوع مهم سودی است که به دست می آورید.

به عنوان مثال نمونه زیر را در نظر بگیرید.

در چهار بازی شرط‌بندی می‌کنید. در سه مسابقه پول خود را بر روی نتایج عادی و در یک مسابقه پول خود را در جهت مخالف پیشبینی ها شرط‌بندی می‌کند. در جهت مخالف پیش بینی ها با شرط‌بندی صد دلاری امکان برد ۱۲۰۰ دلار وجود دارد. در این بازی فقط ۱۰۰ دلار شرط‌بندی می‌کنید. ولی در بازی‌های دیگر ۴۱۱۰ دلار شرط می بندید.ترجیح می دهید در کنام مسابقات برنده شوید؟

از طریق برد در سه بازی اول تنها در حدود ۲۰۰ دلار سود می‌کنید.

از برد بازی دوم در حدود ۸۷۰ دلار به دست می آورید.

۷-کسب تجربه و یا باخت

کسب تجربه و یا باخت

با کسب تجربه می‌توان درصد باخت های خود را کاهش داد. وارد شدن به بازی بدون تجربه مساوی با باخت است.

به نظر می‌رسد که جمله بالا با ارزش ترین نکته در کل این مقاله باشد. این نصیحت از زبان بسیاری از قماربازان حرفه‌ای جاری می‌شود. این افراد تجربیات خود را به رایگان در اختیار سایرین قرار می‌دهند و با بیان این حقایق ضرری نصیب خودشان نمی‌شود.اکثر افراد تنبل هستند. ولی تنها راه موفقیت و شکست مراکز شرط‌بندی تلاش بیشتر است.

۸-استفاده از سیستم‌های شرط‌بندی

اکثر سیستم های شرط‌بندی عملکرد ضعیفی دارند. در حقیقت بخش اعظمی از این سیستم ها نوعی کلاه برداری هستند. این سیستم ها و روش های شرط‌بندی در بلندمدت محکوم به شکست هستند.اما با تلاش زیاد می‌توانید سیستم های شرط‌بندی خود را تهیه و تولید کرد و با استفاده از این شیوه ها مراکز شرط‌بندی را شکست داد.سیستم هایی که توسط افراد حرفه‌ای استفاده می شوند، عموما در طول سال ها تجربه به دست آمده اند. این افراد با دنبال کردن روند هایی خاص می‌توانند به درآمد برسند. پس از یافتن مسیر ها و روند های سود ده، آن‌ها در بلندمدت به درآمد می رسند.فعالیت اکثر سیستم ها مبتنی بر کامپیوتر و برنامه های صفحه گسترده مانند اکسل است. ولی می‌توان چنین سیستم هایی را بر روی کاغذ نیز پیاده کرد.سیستم های سود ده را نمی‌توان از طریق کتاب ها و یا سایت های اینترنتی پیدا کرد. کمتر کسی پیدا می‌شود تا سیستم های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد. کسب درآمد افراد حرفه‌ای مبتنی بر سیستم های آن‌ها است و به همین دلیل به هر قیمتی از آن‌ها محافظت می‌کنند.برای پیشرفت و کسب درآمد از روش های شرط‌بندی نیاز به تولید و بررسی سیستم های شرط‌بندی دارید. در این مسیر بارها با شکست مواجه خواهید شد. ولی برای موفقیت به پشتکار نیاز است. ممکن است ۱۰۰ سیستم مختلف را بررسی کنید و از این میان تنها بتوانید یک سیستم کارآمد به دست آورید. در بلندمدت می‌توان با همین سیستم کسب درآمد کرد.

۹-لازم نیست خیلی تلاش کنید

این جمله یکی از دوستان من است. ولی در فیلم جنگ ستارگان نیز بارها به کار می رود. در اکثر مسائل زندگی، لازم نیست زیاد تلاش کنید. در حقیقت یا می‌توانید و یا نمی‌توانید.اگر قصد موفقیت از طریق شرط‌بندی را دارید، نمی خواهد برای تبدیل شدن به یک فرد حرفه‌ای بیش از حد تلاش کنید. روش خود را دنبال کنید و به نتیجه برسید. البته برای موفقیت باید با برنامه پیش بروید و یا همین الان کنار بکشید.شکست مراکز شرط‌بندی ساده نیست ولی امکان پذیر است.هر روز روش های جدیدی تولید می‌شود  و از این روش‌ها سودهای خوبی کسب می‌شود.آیا می خواهید مراکز شرط‌بندی را شکست دهید و یا خودتان را سرگرم کنید؟ پس با برنامه جلو بروید.

۱۰-پرداخت کمیسیون کمتر برابر با برد بیشتر است

پرداخت کمیسیون کمتر برابر با برد بیشتر است

کمیسیون را فقط در بازی‌های باخته پرداخت می‌کنید. مبلغ کمیسیون برابر با اختلاف میان مقداری است که ریسک می‌کنید و مقداری است که برای برد آن تلاش می‌کنید.اکثر مراکز شرط‌بندی ۱۰ درصد کمیسیون دریافت می‌کنند. در اکثر مواقع کمیسیون به‌صورت ۱۱/۱۰ دریافت می‌شود. در این شرایط با پرداخت ۱۱۰ دلار می‌توان ۱۰۰ دلار برنده شد.در صورت باخت، مراکز شرط‌بندی تمامی پول را برای خود نگه می‌دارد. ولی در صورت برد هم کمیسیون و هم مبلغ شرط‌بندی نصیب شما می‌شود.

سود مراکز شرط‌بندی تضمین‌شده است. در ادامه می‌توانید با این شیوه آشنا شوید:

هدف این مراکز ایجاد تعادل شرط‌بندی بین دو تیم در هر بازی است.در این بازی‌ها هر شخص در حدود ۱۱۰ دلار را برای برد ۱۰۰ دلاری شرط‌بندی می‌کند. مراکز شرط‌بندی ۱۰ دلار را از هر دو طرف بازی دریافت می‌کنند. در این بازی‌ها کل پول به برنده پرداخت می‌شود و این مراکز ۱۰ دلار کمیسیون را برای خود برمی‌دارد.برای کسب سود از طریق شرط‌بندی در این شرایط، باید در حدود ۵۲.۳ درصد از مواقع برنده باشید.درصورتی‌که با پرداخت ۱۰۵ دلار بتوانید ۱۰۰ دلار برنده شوید، در بلندمدت فقط باید ۵۱.۲ درصد مواقع برنده باشید. در این صورت بردوباخت‌های شما مساوی خواهد بود.۱ درصد تفاوت میان بردوباخت برابر است با میلیون‌ها دلار در طول دورانی که شرط‌بندی می‌کنید.

با مثال زیر می‌توانید این تفاوت را بهتر متوجه شوید:

در صورت شرط‌بندی ۱ میلیون دلار در سال و برد ۵۲.۳ درصدی در این مسابقات، با شرایط ۱۱۰ به ۱۰۰ بردوباخت شما سربه‌سر می‌شود.ولی در شرایط ۱۰۵ به ۱۰۰ مبلغ برد شما برابر با ۲۲۱۵۰ دلار خواهد بود.درصورتی‌که در طول سال ۱۰ میلیون دلار شرط‌بندی کنید، مبلغ برد را در ۱۰ ضرب کنید. در این شرایط برد شما برابر با ۲۲۱۵۰۰ دلار خواهد بود.اولین گام در ایجاد و راه‌اندازی چنین حرفه‌ای فراگیری و ایجاد سیستمی برای برد است. در مرحله بعد پیدا کردن و یافتن محلی که کمیسیون کمتری دریافت می‌کند از اهمیت برخوردار است.

با استفاده از تکنیک‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، می‌توان مسیر موفقیت خود را کوتاه‌تر کرد. همیشه نمی‌توان از مسیرهای کوتاه برای رسیدن به هدف استفاده کرد. ولی مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره‌شده است، می‌تواند این مسیر را به‌صورت یقین کوتاه‌تر کند.

این مطالب را نیز ببینید!

شرط‌ بندی آنلاین | مقابله با احساسات هنگام شرط‌ بندی

شرط‌بندی آنلاین نوعی سرگرمی‌ آرامش بخش اما در عین حال بسیار هیجان انگیز است. هیجان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *