صفحه اصلی / آموزش بازی‌های کازینو / بلک جک / ۵ دست سود آور در بازی بلک جک

۵ دست سود آور در بازی بلک جک

در بازی بلک جک یک سوال معروف بین همۀ بازیکنان این است: این که ارزش تئوریک دست هایی که با آن بازی شروع می شود چیست، و مهم تر اینکه با ارزش ترین دست برای شروع بازی شامل چه کارت‌ هایی است؟

وقتی می گویم چه دست هایی منظورم مجموع سخت، مجموع نرم، دوبل کردن ها و تقسیم ها است که در استراتژی ابتدایی از آن ها استفاده می کنیم.

با ارزش ترین دست ها به ترتیب صعودی به شرح زیر است:

۲۱ سنتی – بلک جک

۱۸ نرم – یک مجموع نرم آس-۷ در مقابل یک کارت ۷ روی دیلر (دوبل کردن)

۱۱ سخت – یک مجموع سخت ۱۱ در مقابل کارت روی ۶ دیلر

۲۰ سخت – یک مجموع سخت ۲۰ در مقابل ۸ روی دیلر (ایستادن)

۲۰ نرم – یک مجموع نرم آس-۹ در مقابل ۸ روی دیلر (ایستادن)

بازی بلک جک

دست اول

۱۸ نرم

۱۸ نرم (آس – ۷) دارای ارزش ۰٫۳۹۹۶ شرط اصلی برای بازیکن است. این بدان معناست که در دراز مدت سود بازیکن برای هر ۱۰۰ دلاری که شرط می بندد ۳۹٫۹۶ دلار است. بازیکن باید عدد شاخص را دنبال کند و زمانی که ارزش شمارش صحیح بالاتر از ۲۲ است شرط خود را دوبل کند – از شمارش USTON APC استفاده کند که البته اتفاق نادری است.

دست دوم

۱۱ سخت

دو کارت ارزشمند بعدی برای بازیکن در شروع دست مجموع سخت ۱۱ است که می تواند (۸-۳) ، (۹-۲) ، (۷-۴) ، (۶-۵) باشد. این مجموع ها ارزش ۰٫۶۶۷۴ شرط اولیه را برای بازیکن دارند. این بدان معناست که در دراز مدت سود بازیکن برای هر ۱۰۰ دلاری که شرط می بندد ۶۶٫۷۴ دلار است. بازیکن باید عدد شاخص را دنبال کند و زمانی که ارزش شمارش صحیح بالاتر از -۱۶ است شرط خود را دوبل کند، که در ۹۷ درصد اوقات این اتفاق می افتد.

دست سوم

۲۰ سخت

دو کارت بعدی که در مورد آن ها بحث خواهم کرد دارای مجموع ۲۰ هستند، که با جفت ۱۰ این مجموع حاصل می شود. این مجموع دارای ارزش ۰٫۷۹۱۸ شرط اولیه برای بازیکن هستند. . این بدان معناست که در دراز مدت سود بازیکن برای هر ۱۰۰ دلاری که شرط می بندد ۷۹٫۱۸ دلار است. و بازیکن نباید جفت ده را تقسیم کند.  تقسیم جفت ده در بعضی موارد به لحاظ منطق ریاضی کار درستی است اما به دلیل اینکه توجه زیادی به خود جلب می کند من این پیشنهاد را از فهرست خود حذف کرده ام.

دست چهارم

۲۰ نرم

دو کارت نهایی که در مورد آن ها بحث خواهیم کرد زمانی است که بازیکن یک مجموع نرم (آس-۹) دارد. این مجموع داری ارزش ۰٫۷۹۱۸ شرط اولیه برای بازیکن است. این بدان معناست که در دراز مدت سود بازیکن برای هر ۱۰۰ دلاری که شرط می بندد ۷۹٫۱۸ دلار است. بازیکن باید زمانی که عدد شاخص ۷ است دوبل کند. این دوبل کردن در بعضی موارد طبیعی به نظر می رسد، اما اگر رییس میز بازی را از نزدیک نگاه می کند از انجام آن پرهیز کنید.

بلک جک

دست پنجم

۲۱ (بلک جک)

سودآورترین نوع دست در بلک جک مجموع ۲۱ است. در یک بازی سنتی بلک جک پرداخت برای بلک جک سه به دو یا یک و نیم برابر مبلغ شرط اولیه بازیکن است. این مجموع با یک کارت آس و کارت های با ارزش ۱۰ بدست می آید. این دست هیچ وقت نمی بازد، فقط می تواند برابر یا پیروز شود.

خلاصه

در بعضی موارد درست بازی نکردن به نفع بازیکن است. با این کار به شما شک نخواهند کرد.

به طور کلی وقتی دیلر ضعیف است، برای بازیکن بهتر است. اگر کارت رو دیلر ۵ یا ۶ باشد بهترین حالت ممکن برای بازیکن است، که البته کارت ۶ کمی بهتر است.

از این رو می توانیم نتیجه بگیریم که چرا ۵ ها و ۶ ها مهمترین کارت ها در مجموعۀ کارت ها هستند.

وقتی کارت روی دیلر ۶ است بیشترین تعداد کارت می تواند مجموع دست دیلر را بالاتر از ۲۱ ببرد که منجر به شکست دیلر می شود. احتمال اینکه ۴ بار جفت ۱۰ بیاید زیاد است. ترکیبی از عددهای ۶ و ۷ و ۸ و ۹ موجب باخت دیلر خواهد شد. به ‌طور مشابه، وقتی دیلر با عدد ۵ بازی می‌کند، بازیکن بیشترین سود را می‌برد.

هر دست که شامل دو کارت است ارزش مرتبط به خود را دارد. این درصد شرط‌ بندی است که به ‌طور میانگین و در طول زمان برنده یا بازنده می ‌شود. در اینجا حداکثر مقادیر انواع یک دست را با هم مرتبط کرده‌ ام. دوبل کردن نرم، دوبل کردن سخت و جفت‌ ها که در اینجا بدان‌ ها اشاره شد همه به‌ همراه خود ارزشی مثبت دارند. ارزش یک دست را سه چیز مشخص می ‌کند. دو کارت اولی که به بازیکن داده می ‌شود و کارت روی دیلر. هر عددی که معلوم می ‌شود بازیکن می ‌تواند بداند که ارزش دستی که انتخاب کرده چقدر است. خبری از دست‌ های با ارزش بالا نیست زیرا بسیاری از این نوع دست‌ ها در مبداءشان مشابه هم ‌اند. رهیافت انواع دست‌ ها، به بازیکن مشتاق درک کلی بهتری از این می‌ دهد که چگونه انواع دست ‌ها بر ارزش آن ها تأثیر می‌گذارند.

این مطالب را نیز ببینید!

بازی بلک جک برای اندروید

بازی بلک جک برای اندروید

آیا می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توان تا حد امکان در بلک جک برنده شد؟ باخت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *