صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده / چیت شیت تگزاس هولدم

چیت شیت تگزاس هولدم

در تگزاس هولدم پس از آن که فلاپ توزیع می‌شود، می‌توانید اوت‌ها را بشمارید و تعیین کنید که دستتان به چه نحو ارتقا پیدا خواهد کرد. این کار تعیین می‌کند که باید روی دست بخوابید یا ادامه دهید. شما می‌توانید برای هر دست تعیین کنید که اوت‌‌ها کدام باشند و در ادامه لیستی در اختیار شما قرار گرفته است که احتمالات رایج را مورد بررسی قرار می‌دهد.

چیت شیت تگزاس هولدم بر اساس اوت‌ها پس از فلاپ

در صورتی که پس از فلاپ…

دو اوت داشته باشید:

احتمال در این حالت ۱ به ۱۱ است؛ چیزی حدود ۸٫۵ درصد

سناریوی معمول در این حالت این است که یک جفت داشته باشید و امیدوار باشید که کارت دیگری به دست بیاورید تا یک ست سه تایی ایجاد شود.

چهار اوت داشته باشید:

احتمال در این حالت ۱ به ۵ است؛ چیزی حدود ۱۶٫۵ درصد

در این حالت سناریوی معمول این است که بخواهید به یک استرایت برسید. استرایت به این معنا است که ۴ کارت با عدد مشابه داشته باشید. سناریوی بعدی این است که دو جفت داشته باشید و امیدوار به گرفتن یک فول هاوس باشید؛ یعنی سه کارت از یک شماره و دو کارت از سایر شماره‌ها.

تگزاس هولدم

هشت اوت داشته باشید:

احتمال در این حالت ۱ به ۲ است؛ چیزی حدود ۳۵ درصد

یک سناریوی احتمالی این است که با یک تساوی استرایت با پایان باز مواجه شوید. چهار کارت باقی مانده که از ۲ عدد متفاوت هستند و استرایت شما را کامل می‌کنند؛ هم از طرف بالا و هم از پایین.

۹ اوت داشته باشید:

احتمال در این حالت ۱ به ۲ است؛ چیزی حدود ۳۵ درصد

این سناریو در مواقعی که یک فلاش دراو داشته باشید معمول است. هر یک از کارت‌های باقی‌مانده از آن خال به شما یک فلاش می‌دهند.

پانزده اوت داشته باشید:

احتمال در این حالت ۱ به ۱ است؛ چیزی حدود ۵۴ درصد

یک سناریو در این حالت این است که یک استرایت و یک فلاش دراو داشته باشید؛ به صورتی که هر یک از ۹ کارت باقیمانده از یک خال باشند، به شما یک فلاش می‌دهد؛ در این صورت، چهار کارت از هر یک از دو عدد باقی مانده که که می‌تواند یک استرایت را کامل کند. با این حال، شما نمی‌توانید همان کارت را دوباره و به عنوان اوت به حساب بیاورید؛ با این حساب، کارت‌هایی از یک خال که امیدوارید به دست بیاورید را نمی‌توانید مجددا بشمارید.

تگزاس هولدم

قانون چهار و دو

در تگزاس هولدم این احتمال تنها در شمارش کارت‌های ترن و ریور (چهارم و پنجم) اعمال می‌شود؛ با این حساب، آن‌ها در نظر می‌گیرند که تا زمان نمایش کارت‌ها شما روی دست می‌خوابید. در این حالت احتمال برد شما نصف زمانی است که یک دراو تک‌کارته داشته باشید؛ مثل زمانی که در ترن یا ریور هیت می‌کنید. یک راه رایج برای چک کردن احتمالات، مقایسه دو کارت با یکدیگر است و به این کار قانون چهار و دو گفته می‌شود.

پس از فلاپ، تعداد اوت‌های خود را بشمارید و آن را در ۴ ضرب کنید تا شانس خود را به درصد داشته باشید. این کار به شما یک عدد دقیق نخواهد داد؛ اما کار شما را راحت خواهد کرد. برای مثال، اگر ۱۵ اوت داشته باشید، ۱۵ ضربدر ۴ برابر است با ۵۵! و بله، شما در این حالت ۵۵ درصد شانس دارید که  در دو دراو بعدی، استرایت یا فلاش داشته باشید.

با این حال، هنگام محاسبه احتمال این که یک دراو تکی قرار است چقدر دست شما را بهبود ببخشد، باید اوت‌ها را ضربدر دو کنید: با ۱۵ اوت، شما سی درصد شانس دارید. امیدواریم این مطلب به بهبود مهارت‌های شما در بازی تگزاس هولدم منجر شود.

این مطالب را نیز ببینید!

چگونه در یک سایت آنلاین و یا یک کازینو بازی مناسب خود را پیدا کنیم؟

برای برخی افراد اصولا این سوال پیش می‌آید که چگونه می‌توان در هنگام ورود به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *